ILLY

Історія кави Іллі

У 1933 році Франческо Іллі заснував компанію з виготовлення кави. Цей рік і став початком історії кави Іллі. Він був родом з Австро-Угорщини, але коли почалася Перша світова війна, в якості офіцера відправився до Італії. Країна настільки сподобалася містеру Іллі, що після війни він вирішив облаштуватися там і зайнятися бізнесом. Спочатку він продавав какао і каву, але в кінцевому підсумку вирішив зосередитися на другому. Вже через два роки йому вдалося винайти першу кавоварку. Вона замінювала стиснене повітря на пару, і стала справжнім проривом в кавовій індустрії. Ще однією інновацією стала упаковка. Банка заповнювалася інертним газом і довше зберігала свіжість продукту. Після цього кавою Іллі зацікавилися по всій Італії і продажі зросли.

Після Другої світової війни справу містера Іллі продовжив його син Ернесто. Він відповідально підійшов до справи і навіть заснував лабораторію, де займався новими розробками в області кави. Крім того, він уклав договори про співпраці з університетами, що дозволило просунутися ще далі. Ніщо не заважало йому робити справжню преміальну каву і продавати її по всьому світу.

Компанія Іллі купує зелену каву безпосередньо у постачальників. Вони купують тільки арабіку і співпрацють з постачальниками з Бразилії, Індії, Колумбії, країн Центральної Америки та Африки. Їх особливою відзнакою є власний університет кави, який вони заснували для безкоштовного навчання бажаючих працювати в кавовій індустрії. Їх програма, що складається з 10 місяців, налічує 360 годин лекцій. Цим не можуть похвалитися виробники кави Нескафе або кава Егоїст, наприклад, адже це відмінна риса бренду Іллі.

Зараз про Іллі каву знають у всьому світі. Компанія співпрацює майже зі 150-ти країнами.

Види кави Іллі

Іллі каву готують з декількох видів Арабіки. Як правило, всю каву упаковують в металеві баночки, а потім герметизують не повітрям, а інертним газом. Їх особливою фішкою є енергетичні напої, які вони випустили 22 травня 2009 року спільно з Coca-Cola. Напій назвали Іллі ISSIMO. Унікальна суміш з дев'яти різних сортів Арабіки, зібраних безпосередньо на кращих плантаціях у всьому світі. Гармонія ідеального балансу між кислинкою і гіркотою, звабливий запах і приємний післясмак сприяють ідеальному смаку. Все це Ви отримаєте, варто лише купити каву Іллі.

Для того, що кавоманам було максимально зручно, компанія створила різні обсяги розфасовки і унікальну упаковку для кожного виду. Фасовка і обсмажування зерен - критерії групування кави.

Типи обсмажування:

  • ароматна темна міцна кава сподобається своїми карамельними нотками смаку і приємною гірчинкою;
  • кава середнього обсмаження здивує насичений карамельним ароматом і солодким смаком шоколаду;
  • кава без кофеїну обов'язково сподобається справжнім цінителям, адже вона м'яка і легка на смак.

Іллі за видами фасування в металевих банках:

  • чорна смужка на металевій банці зберігає в собі унікальну каву в зернах і мелену каву темного обсмаження.
  • на середню обжарку вказує червона смужка.
  • Відсутність кофеїну ви знайдете, якщо побачите зелену смужку.

З 2006 року ще й роблять в капсулах обсмажену мелену і спресовану каву спеціально для кавоварок. Так ви здорово заощадити час.

Переваги та недоліки кави Іллі

Кава Іллі-світовий бренд, який завоював довіру клієнтів в першу чергу якістю. Зараз бренд кави Іллі без сумніву можна назвати лідируючою світовою торговою маркою, адже майже 54% кави виробленої компанією експортують в інші країни. Ви зможете придбати будь-який вид Іллі кави на нашому сайті. Ми - магазин кави в Україні №1 і працюємо тільки з перевіреними постачальниками.

Важливою перевагою даної кави є Розфасовка і упаковка. Компанія піклується про своїх покупців і пропонує власникам бізнесу купувати зручні для зберігання металеві банки вагою в 3 кг, а для сім'ї виготовляють бляшані баночки по 125 або 250 г в їх ексклюзивному стилі.

Придбати каву Іллі недорого цілком можливо, адже ціна на продукцію не перевищує норму. Відмінна якість за такі гроші сподобається кожному покупцеві, а приємний, хвилюючий аромат підкорить в першій гуртки. Сміливо можна сказати, що переваг більше, адже компанія піклується про своїх клієнтів.



Показано з 1 по 20 з 52 (всього 3 сторінок)